Dorazí-li k vám poškozené zboží, nebo nejste spokojeni s kvalitou produktu? Kontaktujte nás, prosím, buď prostřednictvím emailu nakup@ceskeghicko.cz nebo na telefonu 739 272 657 (ve všední dny od 8.00 do 16.00 hodin).
Nesedí něco ohledně platby? Nebo faktury? Potom prosím kontaktujte naši kolegyni Janu Zvejškovou tel. 720 705 526 nebo na e-mailu zvejskova@ceskeghicko.cz.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží
společností České ghíčko s.r.o IČO: 04144678, se sídlem Průmyslová 168, Vysoké
Mýto (dále jako „prodávající“).
1 Záruka za jakost
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména
prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:
-
má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové
vlastnosti, pak takové, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které
kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícího
a/nebo výrobce;
-se
věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se
věc tohoto druhu obvykle používá;
- je
věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;
-vyhovuje
věc požadavkům právních předpisů.
Kupující
je povinen při osobním převzetí od prodávajícího zkontrolovat přebírané zboží,
jeho úplnost a nepoškozenost obalů.
Kupující je
povinen při převzetí od přepravce řádně zkontrolovat stav přebíraného zboží,
jeho úplnost a nepoškozenost obalů podle přepravního listu.
2 Způsob uplatnění reklamace
Práva
kupujícího z vadného plnění (dále jako „reklamace“) musí být uplatněna v
souladu s tímto reklamačním řádem.
Kupující
má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to v kterékoliv jeho provozovně
v sídle prodávajícího.
Prodávající
je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po
celou provozní dobu.
Kupující
má právo uplatnit reklamaci u osoby, která je k tomu určena v příslušném
záručním listě a/nebo v příslušném daňovém dokladu, je-li určená osoba v místě
prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.
Kupující
je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména
předložením příslušného daňového dokladu a/nebo záručního listu, popř.
jiným věrohodným způsobem.
Kupující
nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti,
pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny daného zboží.
3 Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace
Poskytl-li
prodávající nad rámec zákonných povinností (zejména zákonné lhůty) záruku za
jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud záruční list nebo
smlouva nestanoví jinak.
Lhůta
pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, který je
uveden v daňovém dokladu nebo na záručním listě či jiném takovém dokumentu.
Zaruční
lhůta pro spotřebitele činí pro nové zboží 6 měsíců.
Prodávající
poskytuje záruku kupujícímu, který není spotřebitelem (tj. pro podnikatele), v
případě, že je to u daného zboží výslovně uvedeno.
U
spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z vad pouze do data
vyznačeného na obalu takového zboží, je-li tato lhůta kratší než lhůta uvedená
v odst. 3.3 tohoto reklamačního řádu.
Kupující
je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na
zboží vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud
kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.
Reklamuje-li
kupující zboží oprávněně, neběží lhůta pro reklamaci po dobu, po kterou je
zboží v opravě, a kupující jej nemůže užívat.
Prodávající
je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 7
pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému
posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve
kterém bude uvedeno datum a místo uplatnění reklamace, charakteristika vytýkané
vady, požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob, jakým bude kupující
informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena
bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud
se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty
se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu
jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není
oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení
reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možné vůbec nebo
včas uskutečnit.
Je-li
reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených
nákladů spojených s uplatněním reklamace.
V
případě vyřešení reklamace výměnou zboží neběží nová lhůta pro uplatnění práv z
vadného plnění, ale pokračuje běh lhůty reklamovaného zboží.
4 Výjimky z odpovědnosti za vady
Prodávající
neodpovídá za vady zboží v následujících případech:
-je-li vada na zboží v době převzetí a pro
takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny;
-je
způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou
údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením zboží;
-vada
na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z
povahy věci;
-jde-li
o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo
zboží v době převzetí zboží kupujícím;
-mechanické
poškození zboží;
-vada
vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o
zboží;
-
provedení nekvalifikovaného zásahu či změna parametrů;
-používání
zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí,
chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem nebo výrobcem
určeno;
-poškození
v důsledku vyšší moci;
5 Závěrečná ustanovení
Ve
vztahu ke splnění povinnosti dle §14 zákona č. 634/1992 Sb. prodávající informuje
kupujícího o možnosti využít pro případné mimosoudní řešení spotřebitelských
sporů Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), jež je notifikovaným subjektem
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu Evropské komise.
Tento reklamační
řád nabývá účinnosti dne 10. září 2020.
Ghee, možná znáte jako Ghíčko
Ghee, možná znáte jako Ghíčko
Ghee vaříme, přepouštíme a zdokonalujeme více než 10 let. A stále nám to dává smysl! Když totiž
spojíte kvalitní suroviny a pečlivou výrobu (roboti to s námi nemají jednoduché), pak vznikne Ghee,
které vám provoní kuchyni a pohladí na duši. A takové má, podle nás, jídlo být.